in

WTFWTF

4 λόγοι να μην εργάζεσαι από το κρεβάτι σου

Ο πειρασμός να εργάζεσαι σε ένα άνετο περιβάλλον – ειδικά σε περιβάλλον με αφράτα μαξιλάρια και μαλακά σεντόνια – μπορεί να είναι μεγάλος. Μερικοί θα έλεγαν επίσης ότι η εργασία από το κρεβάτι τους βοηθά στη μείωση του άγχους και ενισχύει τη δημιουργικότητα. Αλλά η εργασία στη θέση του ύπνου μπορεί να προκαλέσει μεγαλύτερη ζημιά στη σωματική και ψυχολογική σου υγεία από οτιδήποτε άλλο.

Μπορεί να χαλάσει το πρόγραμμα ύπνου σου

Οι εγκέφαλοί μας συνδέουν τα κρεβάτια με την έννοια της ξεκούρασης και της χαλάρωσης. Η ειδικός του ύπνου και η αναπληρώτρια καθηγήτρια νευρολογίας, Rachel Salas, λέει ότι όταν εργάζεσαι όπου κοιμάσαι, το μυαλό σου αρχίζει να συσχετίζει αυτόν τον χώρο με δραστηριότητες αντί για ξεκούραση. Το άγχος μπορεί να σε απομακρύνει από τον κανονικό τρόπο ύπνου σου και να προκαλέσει αϋπνία ή διαταραχή του κιρκαδικού ρυθμού. Η χρήση ηλεκτρονικών στο κρεβάτι θα μπορούσε επίσης να προκαλέσει προβλήματα υγείας. Η έκθεση στο μπλε φως τη νύχτα σταματά την έκκριση μελατονίνης, αλλιώς γνωστή ως ορμόνη ύπνου που επηρεάζει το φυσικό μας ρολόι. Και η στέρηση ύπνου μπορεί να προκαλέσει διάφορες ασθένειες και καρδιακά προβλήματα.

Μειώνει την παραγωγικότητα

Έαν αισθάνεσαι άγχος να δουλεύεις στο σπίτι, φαντάσου στην κρεβατοκάμαρα. Μία έρευνα σημείωσε ότι το 72% των Αμερικανών ερωτηθέντων παραδέχθηκαν ότι εργάζονται από το κρεβάτι και αυτοί οι άνθρωποι είχαν περισσότερες πιθανότητες να αντιμετωπίσουν προβλήματα ύπνου λόγω άγχους.Η κακή ποιότητα του ύπνου μπορεί να οδηγήσει σε χαμηλότερα επίπεδα ενέργειας και σε μείωση της παραγωγικότητας της εργασίας. Εάν η κρεβατοκάμαρά σου έχει μια σκοτεινή ατμόσφαιρα, είναι επίσης πιο πιθανό να αισθάνεσαι κουρασμένος πιο εύκολα.

Χαλάει την στάση του σώματος σου

Η διάταξη ενός στρώματος και η μαλακή επιφάνεια ενθαρρύνουν μια χαλαρή ή εκτεταμένη θέση. Με την πάροδο του χρόνου, αυτή η σταθερή στάση του σώματος θα προκαλέσει πόνους στο σώμα, ειδικά στο λαιμό, την πλάτη και τους γοφούς σου. Η διευθύντρια της υγειονομικής περίθαλψης της Mayo Clinic, Susan Hallbeck, PhD, τονίζει ότι επειδή δεν αισθάνεσαι την πίεση τώρα δεν σημαίνει ότι οι αρνητικές επιπτώσεις δεν συμβαίνουν. Προσθέτει ότι τη στιγμή που ο πόνος φουσκώνει, μπορεί να είναι πολύ αργά για να διορθωθεί το πρόβλημα. Σοβαρές περιπτώσεις μπορεί να περιλαμβάνουν μόνιμη δυσκαμψία στην πλάτη και αρθρίτιδα.

Μπορεί να επηρεάσει την σχέση σου

Μια μελέτη αποκαλύπτει ότι οι περισπασμοί της κινητής τηλεφωνίας ενώ βρίσκεσαι μαζί με έναν σύντροφο μπορεί να έχουν έμμεσο αντίκτυπο στην σχέση. Η ίδια λογική ισχύει και για άλλα ηλεκτρονικά gadget που χρησιμοποιούνται για την εργασία. Τα μυαλά μας συνδέουν επίσης τα κρεβάτια με το μέρος που προορίζεται να μοιραστούμε με τους συντρόφους μας. Η εργασία από το κρεβάτι, ενώ ο συντροφος σου είναι εκεί μαζί σου, μπορεί να προκαλέσει να συνδέσεις υποσυνείδητα τον χώρο ως χώρο εργασίας ται τελικά να αποσπάσει αυτόν τον χώρο από την έννοια της συντροφικότητας.

Διάβασε επίσης:  Ιστόριες πισω απο τις προλήψεις για Παρασκευή και 13

Καλό ή μούφα;

Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Loading…

0

6 Παγκόσμια ρεκόρ που δεν είναι τοσο δύσκολο να σπάσεις!

5 Τρόποι να είναι η γάτα σου πιο ασφαλής