Η παγκόσμια πανδημία Coronavirus ή COVID-19 προκάλεσε μια παγκόσμια οικονομική κρίση, επηρεάζοντας ορισμένες χώρες περισσότερο από άλλες. Αλλά πώς επηρεάστηκε η μπύρα Corona από την πανδημία;
Συμπτωματικά με το ίδιο όνομα, ο ιός αύξησε τις πωλήσεις για την εταιρεία μπύρας ή τους άφησε να ξύσουν το κάτω μέρος του βαρελιού; Ας ρίξουμε μια ματιά στους αριθμούς για να δούμε αν και πώς η πανδημία επηρέασε τις πωλήσεις μπύρας Corona.
Επηρεάσε ο Coronavirus τις πωλήσεις μπύρας Corona;

Η Corona ανήκει στον μεγαλύτερο κατασκευαστή μπύρας στον κόσμο Anheuser-Busch InBev. Η μεξικάνικη μπύρα, η Corona, ήταν η πιο πολύτιμη μπύρα στον κόσμο πάνω από τη Heineken!
Η μπύρα Corona είναι η εισαγόμενη μπύρα με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στις ΗΠΑ από το 1998. Ωστόσο, τώρα που το όνομά της που σχετίζεται με κάτι τόσο αρνητικό, δεν θα ήταν έκπληξη αν οι πωλήσεις της άλλαζαν. Πολλοί πίστευαν ότι η ονομασία της θα προκαλούσε πτώση των πωλήσεων. Ωστόσο, αυτό δεν συνέβει παγκοσμίως.
Πως επηρεάστηκαν οι πωλήσεις από τον ιο;

Από τον Φεβρουάριο του 2020, οι πωλήσεις μπύρας Corona μειώθηκαν στην Κίνα. Η AB InBev έχασε περίπου 200 εκατομμύρια δολάρια λόγω της έλλειψης πωλήσεων όταν ξεκίνησε η πανδημία.Πιστεύεται ότι η πτώση των πωλήσεων οφειλόταν στο μειωμένο ποσό δραστηριότητας και στο εξωτερικό.
Η κινεζική Πρωτοχρονιά είναι μια σημαντική εποχή του έτους για τις πωλήσεις αλκοόλ και αυτό επηρεάστηκε από τους περιορισμούς του κοροναϊού. Λιγότεροι άνθρωποι πήγαιναν σε μπαρ και εστιατόρια, τα οποία αντιπροσωπεύουν υψηλό ποσοστό πωλήσεων μπύρας Corona.Αυτή τη στιγμή πολλές άλλες μάρκες μπύρας παρουσίασαν παρόμοια μείωση των πωλήσεων.Άρα το όνομα δεν ήταν ο λόγος για την πτώση των πωλήσεων.
Τότε τι επηρέασε τις πωλήσεις;

Παρόλο που μπορεί να καταλήξεις στο συμπέρασμα ότι η ένωση ονόματος ήταν ο καταλύτης για την πτώση των πωλήσεων, στην πραγματικότητα δεν ήταν ο κύριος λόγος. Στο τέλος του 2019, η Corona έγινε διαθέσιμη σε ολόκληρο το Ηνωμένο Βασίλειο και πολλές άλλες χώρες. Αυτό σήμαινε ότι οι πωλήσεις της Corona οι μπύρες σε μπαρ και εστιατόρια αυξήθηκαν στα τέλη του 2019. Όταν η πανδημία έπληξε, παγκοσμίως τα πάντα έκλεισαν, συμπεριλαμβανομένων μπαρ και εστιατορίων
Αυτό σήμαινε ότι αυτές οι πωλήσεις χάθηκαν, καθώς οι περισσότεροι χώροι δεν επιτρέπονταν να σερβίρουν αλκοόλ κατά τη διάρκεια της καραντίνας. Οι πωλήσεις μπύρας Corona στα σούπερ μάρκετ παρέμειναν συνεπείς καθ ‘όλη τη διάρκεια του έτους σε όλο τον κόσμο. Μόνο το 4% των καταναλωτών μπύρας Corona είπε ότι δεν θα έπιναν την μπύρα λόγω του ονόματος που σχετίζεται με την πανδημία.
Το συμπέρασμα που προκύπτει από αυτό είναι ότι, παρόλο που υπήρξε πτώση των πωλήσεων, δεν είχε καμία σχέση με την συνωνυμίαωκαι περισσότερο με τους περιορισμούς.
Comments
Loading…