Κάθε επάγγελμα έχει τους δικούς της ανείπωτους κανόνες και η επιχείρηση εστιατορίων δεν αποτελεί εξαίρεση. Κάθε φορά που παραγγέλνουμε φαγητό, πρέπει να χρησιμοποιούμε ένα μενού, οπότε αυτό γίνεται ένα ισχυρό εργαλείο που επηρεάζει και καθοδηγεί τις επιλογές μας. Και ενώ πραγματικά θέλουμε να τσιμπήσουμε κάτι μικρό, ίσως καταλήξουμε να γεμίσουμε τα στομάχια μας.
To βάρος του καταλόγου επηρεάζει την άποψη σου
Η έρευνα λέει ότι η εντύπωση σου για το φαγητό ξεκινά τη στιγμή που κρατάς το μενού στα χέρια σου. Τα βαρύτερα μενού αφήνουν μια καλύτερη εντύπωση, κάνοντας μας να πιστέψουμε ότι η εξυπηρέτηση στο εστιατόριο θα είναι στο υψηλότερο επίπεδο. Ενώ τα ελαφριά κάνουν τους ανθρώπους να αναρωτιούνται αν αυτό το μέρος είναι απλό και «οικονομικό». Έτσι την επόμενη φορά που θα κρατάς ένα δερμάτινο μενού με καλό χαρτί, μην ξεγελιέσαι, δεν έχει καμία σχέση με την ποιότητα του φαγητού ή της υπηρεσίας.
Τα ονόματα των πιάτων παίζουν μεγαλο ρολο επίσης
Το όνομα μπορεί να κάνει ένα συγκεκριμένο πιάτο έως και 23% πιο δημοφιλές. Η έρευνα έδειξε ότι τα επιβλητικά, συναρπαστικά ονόματα αύξησαν τον αριθμό των ανθρώπων που επέλεξαν συγκεκριμένα τρόφιμα. Ένας άλλος τρόπος με τον οποίο τα εστιατόρια χρησιμοποιούν ονόματα για να σε κάνουν να επιλέξεις συγκεκριμένα φαγητα είναι δίνοντας τους νοσταλγικές ετικέτες όπως “χειροποίητα” ή “σπιτικό της γιαγιάς” που σου δίνουν θετικά συναισθήματα
H γραμματοσείρα που χρησιμοποιείται στον κατάλογο.
Ανάλογα με τη γραμματοσειρά που χρησιμοποιείται, το μενού μπορεί να μεταφέρει διαφορετικά μηνύματα. Οι επισκέπτες που διάβαζαν ένα πλάγιο μενού θεώρησαν ότι το εστιατόριο ήταν πιο πολυτελές με κορυφαία εξυπηρέτηση. Ενώ οι απλές, ευανάγνωστες γραμματοσειρές μπορούν να συσχετιστούν με «φθηνότητα» και «οικονομία».
Comments
Loading…