in

Γιατί ο κόσμος στην Ιαπωνία κάθεται στο πάτωμα για να φάει

Καθώς κάθεσαι, χαλαρός, στο τραπέζι που τρώς μπορεί να είναι πολύ άνετα, δεν είναι απαραίτητα όμως το καλύτερο για την υγεία σου. Περνάμε πολύ χρόνο καθισμένοι στη δουλειά και επιστρέφουμε στο σπίτι ενώ καθόμαστε στο αυτοκίνητο ή σε μέσα μαζικής μεταφοράς μόνο για να βρεθούμε ξανά καθιστοί για να γευματίσουμε. Αλλά οι περισσότερες ιαπωνικές οικογένειες απολαμβάνουν τα γεύματά τους ενώ κάθονται στο πάτωμα και πιθανότατα δεν θα βρείς καρέκλες, ακόμη και σε εστιατόρια 5 αστέρων στην Ιαπωνία.

Βοηθάει στην χώνεψη

Όταν κάθεσαι στο πάτωμα με τα πόδια σταυρωμένα και τρώς, κάνεις αβίαστη γιόγκα ταυτόχρονα. Αυτή η διασταυρούμενη θέση ονομάζεται «εύκολη» στάση ή sukhasana και πιστεύεται ότι αυξάνει τη ροή του αίματος στο στομάχι, βοηθώντας σε να αφομοιώσεις εύκολα τα τρόφιμα και να πάρεις τις περισσότερες βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά. Όταν λυγίζεις προς τα εμπρός για να πάρεις φαγητό από το πιάτο σου και μετά επιστρέφεις στην αρχική θέση για να το καταπιείς, ενισχύε τους μυς στην κοιλιά σου, οι οποίοι, με τη σειρά τους, μπορούν να αποτρέψουν το φούσκωμα.

Βοηθάει να χάσεις κιλά

Το να κάθεσαι στο πάτωμα ενώ τρώς βοηθά το νεύρο του στομαχιού σου να λειτουργεί καλύτερα. Όταν το πεπτικό σου σύστημα απελευθερώνει μια ορμόνη που ονομάζεται λεπτίνη, στέλνει ένα σήμα στο νεύρο του στομαχιού ότι είσαι χορτασμένος και η σωστή λειτουργία αυτού του νεύρου μπορεί να σου αποτρέψει από την υπερκατανάλωση τροφής.

Σε κάνει πιο ευλύγιστο

Καθώς κάθεσαι σε μια καρέκλα για μεγάλο χρονικό διάστημα μπορεί να προκαλέσει πόνο στην πλάτη σου και τελικά να τεντώσεις τους δίσκους στη σπονδυλική στήλη, ενώ το πάτωμα τεντώνει τα γόνατα και τους γοφούς σου. Επειδή αυτή η θέση σε βοηθά να κάθεσαι ψηλότερα με κάθε μπουκιά, σε εμποδίζει να αναπαυτείς και κάνει την πλάτη και τους ώμους σου πιο δυνατούς.

Ανεβάζει τον μέσο όρο ζωής

Άν μπορείς εύκολα να σηκωθείς από μια χαμηλή θέση χωρίς καμία υποστήριξη, είναι πιθανό να ζήσεις περισσότερο. Αποδεικνύεται, το να κάθεσαι στο πάτωμα ενώ τρώς και να σηκώνεσαι αρκετές φορές την ημέρα είναι ένας από τους απλούστερους τρόπους για να προσθέσεις επιπλέον χρόνια στη ζωή σου.

Φτιάχνει την στάση σου

Όταν μια καρέκλα δεν υποστηρίζει την πλάτη σου, σε ενθαρύνει να χρησιμοποιήσεις τους μυς της πλάτης σου, κάτι που με τη σειρά του ωφελεί τη στάση σου. Ωστόσο, φροντίσε να αποφύγεις την χαλάρωση της πλάτης εκείνη την ώρα γιατί αυτό μπορεί να οδηγήσει σε πόνο στην πλάτη.

Διάβασε επίσης:  Πώς να ξανακοιμηθείς αμα ξυπνήσεις αργά το βράδυ

Καλό ή μούφα;

6772 πόντοι
Upvote Downvote

Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Φόρτωση…

0

Συμβουλές άμα είσαι γονέας που θα κάνουν την ζωή σου πιο εύκολη

5 Λόγοι που ο καφές είναι καλύτερος από το τσάι