in

Ποίες ορμόνες να έχεις στο νού σου άμα θές να χάσεις λίπος

Εκτός από έναν καθιστικό τρόπο ζωής και μια ανθυγιεινή διατροφή, οι ορμόνες μπορεί να διαδραματίσουν κάποιο ρόλο στην αύξηση του βάρους. Εάν έχεις κάνει μια από τις δημοφιλείς δίαιτες πρωτεϊνών (που σημαίνει ότι τρώς μόνο κρέας και έχεις ξεχάσει πώς μοιάζουν οι υδατάνθρακες) για περισσότερο από ένα μήνα τώρα, αλλά το βάρος σου δεν έχει αλλάξει, πιθανότατα φταίει το οιστρογόνο. Για να εξισορροπήσεις την περίσσεια οιστρογόνων στο σώμα σου, συνιστάται να ελαχιστοποιήσεις την κατανάλωση προϊόντων πλούσιων σε πρωτεΐνες.

Φάε φαγητά γεμάτα με σεροτονίνη

Μια σοβαρή έλλειψη σεροτονίνης μπορεί συχνά να οδηγήσει σε κατάθλιψη και κακή διάθεση. Επιπλέον, άτομα με χαμηλά επίπεδα σεροτονίνης συχνά αλλάζουν τις διατροφικές τους συνήθειες. Εάν αισθάνεσαι σαν να θές να φάς ένα ολόκληρο κέικ σοκολάτας μόνος σου ή ονειρεύεσαι να χαλαρώσεις με τηγανιτές πατάτες τη νύχτα, αυτό είναι το σώμα σου που σου δείχνει ότι έχεις ανεπάρκεια στην ορμόνη ευτυχίας. Οι φυσικές πηγές σεροτονίνης περιλαμβάνουν αυγά, καρύδια και ανανά. Η ελαφριά σωματική άσκηση και ο ελεύθερος χρόνος έξω μπορούν επίσης να αυξήσουν τα επίπεδα σεροτονίνης στο σώμα σου.

Επισκέψου το γιατρό σου εάν υποψιάζεσαι ότι το επίπεδο προλακτίνης σου είναι υψηλό.

Ένα υψηλό επίπεδο προλακτίνης μπορεί επίσης να οδηγήσει σε γρήγορη αύξηση βάρους. Οι γυναίκες μπορεί να παρατηρήσουν την ανάπτυξη των μαλλιών σε όλο το σώμα τους, ένα μικρό μουστάκι πιθανότατα θα αρχίσει να μεγαλώνει και ο έμμηνος κύκλος τους θα αλλάξει. Η περίσσεια προλακτίνης οδηγεί στην ανάπτυξη των μαστικών αδένων στους άνδρες. Εάν παρατηρήσεις κάποιο από αυτά τα συμπτώματα, είναι απαραίτητο να μιλήσεις με έναν γιατρό, επειδή τα υψηλά επίπεδα προλακτίνης μπορεί να υποδηλώνουν όγκο υπόφυσης (προλακτίνωμα). Προφανώς, όπως και κάθε ορμονική ανισορροπία, ένα υψηλό επίπεδο προλακτίνης θα πρέπει να αντιμετωπίζεται από γιατρούς.

Προσθέσε λίγο υγιές στρες στη ζωή σου για να καταπολεμήσεις μια ανεπάρκεια αδρεναλίνης.

Η αδρεναλίνη (επινεφρίνη) ενισχύει τις μεταβολικές διαδικασίες και καίει το λίπος. Η επινεφρίνη αφορά τα πιο λαμπερά συναισθήματα που αισθάνεσαι σε ορισμένες (μερικές φορές ακραίες) καταστάσεις. Εάν δεν έχεις αισθανθεί αυτή τη βιασύνη στη ζωή σου εδώ και πολύ καιρό, ίσως είναι καιρός για αλλαγή – ή και ώρα να χάσεις βάρος επίσης. Πρέπει να θυμάσαι ότι η αδρεναλίνη δεν θα αλλάξει τίποτα στο σώμα σου, εκτός εάν αλλάξεις την διατροφή σου.

Περπατήσε περισσότερο και φάε φιστίκια για να καταπολεμήσεις την απουσία αδιπονεκτίνης.

Το υπερβολικό βάρος σημαίνει συχνά ότι σoυ λείπει αδιπονεκτίνη, ειδικά εάν το λίπος σας αποθηκεύεται κυρίως στο μεσαίο τμήμα. Εάν έχεις διαγνωστεί με διαβήτη τύπου II, είναι πιθανό το επίπεδο της αδιπονεκτίνης στο σώμα σου να είναι πολύ χαμηλό. Οι ειδικοί πιστεύουν ότι, σε κάποιο σημείο, θα είναι απαραίτητο να καταπολεμηθεί το υπερβολικό βάρος και άλλα μεταβολικά προβλήματα με τις ενέσεις αδιπονεκτίνης. Θα σας βοηθήσουν να χάσεις βάρος χωρίς να παρεμβαίνεις στην όρεξή σου. Μην παραμελείς τη σωματική άσκηση. Η καλύτερη άσκηση που βοηθά στην ενίσχυση της αδιπονεκτίνης είναι το τρέξιμο. Συνιστάται να τρέχεις τουλάχιστον 90 λεπτά κάθε μέρα. Υπάρχει επίσης ένα καταπληκτικό προϊόν που ρυθμίζει το επίπεδο της ορμόνης στο αίμα σου: τα φιστίκια. Εάν αντικαταστήσεις τους υδατάνθρακες στη διατροφή σου με μονοακόρεστα λίπη (όπως αβοκάντο, ελιές και ελαιόλαδο), το λίπος θα εξαφανιστεί ακόμα πιο γρήγορα.

Διάβασε επίσης:  4 Σημάδια οτι δεν κινείσαι αρκετά!

Καλό ή μούφα;

10744 πόντοι
Upvote Downvote

Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Φόρτωση…

0

6 Σήματα χειρός που όλοι πρέπει να ξέρουμε

6 Οφέλη που έχει στον οργανισμό μας η παπάγια